Página 6 de 7 PrimerPrimer ... 4567 ÚltimoÚltimo
Resultados 51 al 60 de 64

Tema: kdd gallega

Modelo
    Kadett XE

Predeterminado Re: kdd gallega

Agora tense que apuntar maís xente!!!!
    A ver esos Kadett, Corsa, Astra,,,,!!!

Modelo
    Kadett E

Bueno eu non podo ir por falta de capital e porque o coche non esta en condicions para facer tanto viaxe, estamos a espera de presuposto pra refacer todo o motor.
    Pasadeo ben e eso si Kitade fotossssssssssssssssssssssssssssssss.

Salu2

Modelo
    Kadett XE

Cita Iniciado por Iago Diaz
    pos alli estaremos, como un clavo, jajajaja,
    Espero que teñas unha boa escusa por que senón perdiches moita credivilidade, fixeches a que xente de Coruña e de Vigo se desplazara a lalín para non estar presente, A min non me afectou moito pero Caza_tdi and Company tivolle que joder algo maís que a mín,
    Moi ben chavalote!
    P.D Nikko and Company haber si para aproxima en vez de levar a Pota, vou co meu colega no Astra jejeje, Moi boa a MAkinaria!
    Saudos!

Modelo
    ///M3 3.0

ome,como xa che dixen o viaxe inda asi non foi en balde,xa q por coñecer xente nova (ainda q neste caso só fora un,ti ) e sana,xa o compensa.

o q si Iago non sei q pasou contigo,si o jueves e o viernes falei contigo e dicias q ias ir.levabas un mes chorando pola historia da KDD,e chega o día e non vas,solo vamos o señor q escribiu antes q min (q para mas inri estivo esperando 50min por nos,q viñamos da coruña,eso si q é ter peito) e os 4 q eramos nos,(3 da coruña mais un q viña a ver o q houbera,desde vigo...).como dixo un amigo meu: "estas quedadas las hacemos a diario en la puerta de mi casa"

un poquito de por favor eh,q esto fue una vergüenza...
    No hay dos sin tres.

Modelo
    corsa

O final enton, kedachedes volos 4 sós? vaia oh! a proxima vez habra que organizala con mais tempo, inda asi, que pena no haber ido.... pero o chollo e o chollo que lle imos facer..... de todas formas, alguna foto habera non???? Seguro que a Iago pasoulle algun imprevisto, non seria normal que a organizara, e logo non aparecera.

Salds

Modelo
    Kadett XE

Cita Iniciado por caza_tdi
    ome,como xa che dixen o viaxe inda asi non foi en balde,xa q por coñecer xente nova (ainda q neste caso só fora un,ti ) e sana,xa o compensa.

o q si Iago non sei q pasou contigo,si o jueves e o viernes falei contigo e dicias q ias ir.levabas un mes chorando pola historia da KDD,e chega o día e non vas,solo vamos o señor q escribiu antes q min (q para mas inri estivo esperando 50min por nos,q viñamos da coruña,eso si q é ter peito) e os 4 q eramos nos,(3 da coruña mais un q viña a ver o q houbera,desde vigo...).como dixo un amigo meu: "estas quedadas las hacemos a diario en la puerta de mi casa"

un poquito de por favor eh,q esto fue una vergüenza...
    Non o dixen pero estou encantado de coñecervos sodes a ostia!E a verdade a ver se coincidimos nalgun rallye ok!
    moitos Saudos, Sodes a ostia in Person!!!
    P.D Por ver semejante makinaria espero 1 ano carallo, oiches Nikko xa sabes se vendes eso non dudes en avisarme!

Modelo
    Corsa B GSI 16v

ola, supoño k vos estaredes preguntando cal foi a causa de k non acudise a kdd onte,conprendovos k estedes algo fastidiados pork a organizase, e estivese chamando a xente, para logo non ir. Eu xamais enganaria a xente nunha cousa destas, facendovos ir dende coruña, vigo, ou calkera parte de galicia para nada, xa que non e prato de gusto cruzarse media galicia ida e volta para non atopar a ninguen, sintoo de verdade. A razon pola que non puiden acudir a kdd foi por problema familiares de forza maior, por asi decilo,( o venres a tarde faleceu o meu avo) e como comprenderedes non era formal marchar todo o dia de festa. Supoño k todos estaredes fastidiados, pero credeme, k o mais fastidiado neste caso son eu, por vos facer ir, cos gastos k iso conleva, e mais por non poder acudir, sintoo de verdade,espero k non me gardedes rencor, e si algun dia decidides organizar outra contade conmigo k non hai cousa k mais me guste k xuntarse cunhos amigos e pasar un bo rato vendo e falando de coches, polo menos espero k os k fostedes o pasarades ven, veña recivide todos as miñas desculpas.

Modelo
    Astra

ola ke tal chamome kike e son de Ourense si fose no mes de Abril iria pero ahora non podo aparte de estudiar pola maña traballo pola tarde pero bueno para outra seguro q vou
    saludos e pasadeo ben

Modelo
    Galicia

VENGA!!! animaros que no todas son así....

el 15 de Abril en el MONTE DO GOZO en Santiago a las 10.00AM..

enlace clubopel:
    http://www.clubopel.org/foro/viewtopic.php?p=76007#76007

CUANTOS MÁS MEJOR!!!

Modelo
    Astra

Hola,Soy de ferrol,Haber si se hace una prontito por aki en coruña o por ahi k aki en ferrol y naron hay mucha aficion por los coches y iba a dar gusto ver una pila de GSI rulando por ahi,,Jeje. Enga saludos

Página 6 de 7 PrimerPrimer ... 4567 ÚltimoÚltimo