ola, supoño k vos estaredes preguntando cal foi a causa de k non acudise a kdd onte,conprendovos k estedes algo fastidiados pork a organizase, e estivese chamando a xente, para logo non ir. Eu xamais enganaria a xente nunha cousa destas, facendovos ir dende coruña, vigo, ou calkera parte de galicia para nada, xa que non e prato de gusto cruzarse media galicia ida e volta para non atopar a ninguen, sintoo de verdade. A razon pola que non puiden acudir a kdd foi por problema familiares de forza maior, por asi decilo,( o venres a tarde faleceu o meu avo) e como comprenderedes non era formal marchar todo o dia de festa. Supoño k todos estaredes fastidiados, pero credeme, k o mais fastidiado neste caso son eu, por vos facer ir, cos gastos k iso conleva, e mais por non poder acudir, sintoo de verdade,espero k non me gardedes rencor, e si algun dia decidides organizar outra contade conmigo k non hai cousa k mais me guste k xuntarse cunhos amigos e pasar un bo rato vendo e falando de coches, polo menos espero k os k fostedes o pasarades ven, veña recivide todos as miñas desculpas.