Resultados 1 al 10 de 64

Tema: kdd gallega

Vista híbrida

Mensaje anterior Mensaje anterior   Próximo mensaje Próximo mensaje
    Modelo
    Corsa B GSI 16v

Predeterminado Re: kdd gallega

animo capi, todo ten solucion, o importante e k esteas ti ben,veña, k eso planchamolo un pouco e marchanlle as enrugas todas, sorte coa reparacion, e esperamos terte na kdd.

Modelo
    Kadett gsi 16v

menuda ostia macho.vaya ****don. a ver si kon 4 mazazos se arregla o se hace algo.

Modelo
    Kadett gsi 16v

akabo de ver las fotos en el otro post y puf. gorda e. mira en www.elcero.com k de vez en kaundo suele salir algun 16 kon el motor jodido y barato mas o menos.

Modelo
    ///M3 3.0

Dezaracing es amigo de Fernando?

mi ma,eso si k é darlle brasa a un coche ainda ten o kadet? dixeronme q tiña un 309 gti ahora,xa fai un tempo q non ando por aquela zona.

salu2
    No hay dos sin tres.

Modelo
    Kadett XE

Cita Iniciado por caza_tdi
    Dezaracing es amigo de Fernando?

mi ma,eso si k é darlle brasa a un coche ainda ten o kadet? dixeronme q tiña un 309 gti ahora,xa fai un tempo q non ando por aquela zona.

salu2
    Pois si xa me ten falado moito de ese tal Fernando jejeje,non sei pero me parece que aínda ten o Kadett, pero con todo outro colega comprouse un 309Gti pero vai de camiño a un M3 e así si que vai temblar o ministerio....Eu sei que o chaval que ten o 309 e pequeno e ademais ten tatuado o pajaro loco (simbolo dos Gozofellos).
    Saudos!
    P.D Moito Animo Capitan!

Modelo
    Kadett

Hola!!

Despues de unos dias ausentes venia al post diciendo que yo el 21 me iba a ser casi imposible quedar con vosotros...
    Pero viendo que se va a cambiar la fecha, por mi parte me parece bien

------

Como dicen por aqui, suerte que no te hay pasado nada, por que el golpe por la foto que se ve aun fue grande de *******...

Modelo
    Corsa B GSI 16v

wenas a todos de novo, pois vendo como esta o panorama, o mellor e deixar a kdd para mais tarde, eu penso, se vos ven ben a todos, celebrala o primeiro fin de semana de febreiro, o sabado dia 4, k vos parece? se alguien non pode ponse outro dia, o dia 4 estaria ben, vos decidides, dia e hora. animo a capitan xterco, espero k logo atopes solucion o problema, seria unha pena perder ese motor, se keres podo mirar por ourense a ver se atopo algun kadett gsi k se venda , se a ti che parece ben, aki me tes para o k sea compañeiro, k non podes faltar a kdd,