Página 3 de 7 PrimerPrimer 12345 ... ÚltimoÚltimo
Resultados 21 al 30 de 64

Tema: kdd gallega

  1. #21
    Fecha de ingreso
    26 May, 04
    Modelo
    ///M3 3.0
    Mensajes
    349

    Predeterminado Re: kdd gallega

    ainda q non o teñas listo teño jueco no meu coche para acercarte ata alí si queres,vale fenómeno?

    un saludiño

    o dia 21 é sabado?¿ e q o viernes é o meu cumpleanos e a chea do viernes vai ser mundialera non e por remoer,pero igual unha semaniña mais tarde nos viña millor a todos,e así poderíase apuntar mais xente,q viñera capi no seu kade si lle da tempo a telo listo...(o digo por decir algo,q non me dera conta do asunto do cumple)si non...habra q agardar o sabado pa encañar jejej

    salu2
    No hay dos sin tres.

  2. #22
    Fecha de ingreso
    29 Oct, 05
    Modelo
    Galicia
    Mensajes
    691

    Predeterminado Re: kdd gallega

    capitan_xterco sinto moito! Hai que andar a modo!Eu haber si convenzo o colega este por que eu espero que non... pero o mellor e me imposible ir, Por certo este colega esta moi trallado e Dos gozofellos estos que facian carreiras na costa da Sal, e se espetaran nun astra Gsi, pero el se pode sen dubida pasa por alí.

  3. #23
    Fecha de ingreso
    01 Oct, 05
    Modelo
    Corsa B GSI 16v
    Mensajes
    96

    Predeterminado Re: kdd gallega

    por retrasa a kdd unha semana non hay problema , ademais tendo en conta o k lle pasou a capitan, o meu k ainda estan empezando a arreglalo, e k ten k celebrar o cumpleanos caza tdi, creo k se podria retrasar unha semana a kdd, ala pa o sabado 28 diste mes, ou se preferides para o primeiro fin de semana de febreiro, k seria o 4 ,agora esta a vosa eleccion, a min venme ben calquer fin de semana. A ver se rematan pronto o meu neno , k xa empezo a ter mono de conduccion, jajajajaja

  4. #24
    Fecha de ingreso
    19 Oct, 05
    Modelo
    kadet
    Mensajes
    75

    Predeterminado Re: kdd gallega

    ejem ejem

    coidado coas tajeas compañeiros...
    Miniaturas adjuntadas Miniaturas adjuntadas Clic en la imagen para ver su versión completa. 

Nombre: PHOT0037.JPG 
Visitas: 30 
Tamaño: 652.8 KB 
ID: 1737  
    tabeaio racing festa

  5. #25
    Fecha de ingreso
    01 Oct, 05
    Modelo
    Corsa B GSI 16v
    Mensajes
    96

    Predeterminado Re: kdd gallega

    animo capi, todo ten solucion, o importante e k esteas ti ben,veña, k eso planchamolo un pouco e marchanlle as enrugas todas, sorte coa reparacion, e esperamos terte na kdd.

  6. #26
    Fecha de ingreso
    08 Jul, 05
    Modelo
    Kadett gsi 16v
    Mensajes
    1,232

    Predeterminado Re: kdd gallega

    menuda ostia macho.vaya ****don. a ver si kon 4 mazazos se arregla o se hace algo.

  7. #27
    Fecha de ingreso
    08 Jul, 05
    Modelo
    Kadett gsi 16v
    Mensajes
    1,232

    Predeterminado Re: kdd gallega

    akabo de ver las fotos en el otro post y puf. gorda e. mira en www.elcero.com k de vez en kaundo suele salir algun 16 kon el motor jodido y barato mas o menos.

  8. #28
    Fecha de ingreso
    26 May, 04
    Modelo
    ///M3 3.0
    Mensajes
    349

    Predeterminado Re: kdd gallega

    Dezaracing es amigo de Fernando?

    mi ma,eso si k é darlle brasa a un coche ainda ten o kadet? dixeronme q tiña un 309 gti ahora,xa fai un tempo q non ando por aquela zona.

    salu2
    No hay dos sin tres.

  9. #29
    Fecha de ingreso
    06 Aug, 03
    Modelo
    Kadett E
    Mensajes
    156

    Predeterminado Re: kdd gallega

    Por mi no hay problema , mejor creo q aun seria para febrero, haber si para aquella tengo el motor echo, porque ahora mismo no anda nada de nada.
    Capitan _Xterco lo siento tio, esperemos que para cuando se la kdd estea listo, si no coges esa carroceria dime donde esta y el precio si lo sabes, ando buscando una para ir montando algo Gordito(puede que con turbo jijiji)por cierto yo tengo dos llantas de esas en blanco, si las kieres avisame y hablamos de un precio, estan en blanco.

    Salu2

  10. #30
    Fecha de ingreso
    29 Oct, 05
    Modelo
    Galicia
    Mensajes
    691

    Predeterminado Re: kdd gallega

    Cita Iniciado por caza_tdi
    Dezaracing es amigo de Fernando?

    mi ma,eso si k é darlle brasa a un coche ainda ten o kadet? dixeronme q tiña un 309 gti ahora,xa fai un tempo q non ando por aquela zona.

    salu2
    Pois si xa me ten falado moito de ese tal Fernando jejeje,non sei pero me parece que aínda ten o Kadett, pero con todo outro colega comprouse un 309Gti pero vai de camiño a un M3 e así si que vai temblar o ministerio....Eu sei que o chaval que ten o 309 e pequeno e ademais ten tatuado o pajaro loco (simbolo dos Gozofellos).
    Saudos!
    P.D Moito Animo Capitan!

Página 3 de 7 PrimerPrimer 12345 ... ÚltimoÚltimo

Temas similares

  1. la casa gallega, menu spanglish GRAN INAGURACION
    Por DaVectra en el foro Personales & Off Topic
    Respuestas: 1
    Último mensaje: 29-01-04, 15:09

Permisos de publicación

  • No puedes crear nuevos temas
  • No puedes responder temas
  • No puedes subir archivos adjuntos
  • No puedes editar tus mensajes
  •