Pon la caja del filtro de serie, con un filtro de sustitucion.
Cables y bujias, pon las de serie.
Para colectores mirate marcas como supersprint...
Para quitar el catalizador vete a cualquier sitio especializado en escapes, y por poco dinero te pondrán un supresor.

Con los colectores será con lo unico que notes mejoria, eso si no esperes nada del otro mundo y son bastante carillos (300 o 400€)

Si hay huevos, pondria uno de estos, haber que tal va. Y asi lo monto yo luego

Turbo kit for Opel - Vauxhall C16SE(1.6 8V) engine:

-Turbo Tubular carbon Steel C16SE manifold £160
-Oil flange pipe for bolt in turbocharger(oil-out system) £8
-Oil flange nipple for bolt in turbocharger(oil-in system) £8
-T2 series Turbocharger with internal wastegate £280 (have a option of T25 or high power T34 turbo kit)
-Braided pipe for oil £20
-Niple for oil feed in oil pump £8
-Oi metal pipe for steel sump: £8
-Oil return hose for connect oil pipe of turbo to oil pipe of sump £8
-Elbow flange £20
-Commom dump valve nice sound and visual: £30
-Special AFPR(two fuel setups, special made for get a engine turboed using the standard management system. You can configure a perfect fuel demand before and after boost): £48

Total cost of parts: £598
Packet weight: ~17kg


This kit is good for up to 200bhp of power



Un saludo.