jejeje, parece k d momento non somos moitos, non, pero somos os k estamos, paerece k non hay mais galegos...Cita:
Iniciado por Kadetti16V
Versión para imprimir
jejeje, parece k d momento non somos moitos, non, pero somos os k estamos, paerece k non hay mais galegos...Cita:
Iniciado por Kadetti16V
pois a min persoalmente pareceme unha hora boa.asiq...si os demais non tedes inconvenientes xa quedamos asi ;)
dentro de unha semaniña e un par de dias no parking do haley de Lalín.
Eu irei é estarei alí unha hora ou así posto que os Sabados teño a axenda ocupada pero o caso é ir!A ver se o meu amigo vai por maís tempo!
jejejejeje!!! empeza a conta atras...
esta esto algo parado, ya va kdando menos para poder disfrutar el sabado de la mini kdd k hemos organizado, ya me tarda el momento de veros a todos con vuestras maquinas, jejeje, cuantos estamos confirmados? es hora de hacer recuento, comienzo yo, espero no ser la unica confirmacion, jajajajaja
kdd galega, confirmados:
*Iago diaz (ourense)
*...
*...
*...
*...
*...
*...
*...
*...
Bueno tios, yo finalmente me tendre que tirar del barco, ya que el savado de mañana tengo que currar, y de todas formas no tengo el coche en condicones optimas, cosa que ajaria mi cara de verguenza, jejeje y tendria q ir con el de mi madre. Espero que en otra, m cuadre mejor, y pueda ir asta ai.
Salds
*yo
*un amigo mio (kadett 16v)
*otro,mas bien conocido (kadett gsi)
y de espectadores posiblemente vayan un par d ellos más,pero sin opeles.
el forero kadetti16v tb irá segun me habia dicho y nada,este sabado a las 11. estaremos como clavos en el parking del haley de lalín.
pos alli estaremos, como un clavo, jajajaja,
Bueno pois eu tamén estarei alí co meu perolete podre!Vai quedar mal o lado de tanto apararato!!
P.d O meu amigo a ver se dá levantado!!!
ok, pues contamos contigo dezaracing, hasta el sabado compañero