jejeje, parece k d momento non somos moitos, non, pero somos os k estamos, paerece k non hay mais galegos...Cita:
Iniciado por Kadetti16V
Versión para imprimir
jejeje, parece k d momento non somos moitos, non, pero somos os k estamos, paerece k non hay mais galegos...Cita:
Iniciado por Kadetti16V
pois a min persoalmente pareceme unha hora boa.asiq...si os demais non tedes inconvenientes xa quedamos asi ;)
dentro de unha semaniña e un par de dias no parking do haley de Lalín.
Eu irei é estarei alí unha hora ou así posto que os Sabados teño a axenda ocupada pero o caso é ir!A ver se o meu amigo vai por maís tempo!
jejejejeje!!! empeza a conta atras...
esta esto algo parado, ya va kdando menos para poder disfrutar el sabado de la mini kdd k hemos organizado, ya me tarda el momento de veros a todos con vuestras maquinas, jejeje, cuantos estamos confirmados? es hora de hacer recuento, comienzo yo, espero no ser la unica confirmacion, jajajajaja
kdd galega, confirmados:
*Iago diaz (ourense)
*...
*...
*...
*...
*...
*...
*...
*...
Bueno tios, yo finalmente me tendre que tirar del barco, ya que el savado de mañana tengo que currar, y de todas formas no tengo el coche en condicones optimas, cosa que ajaria mi cara de verguenza, jejeje y tendria q ir con el de mi madre. Espero que en otra, m cuadre mejor, y pueda ir asta ai.
Salds
*yo
*un amigo mio (kadett 16v)
*otro,mas bien conocido (kadett gsi)
y de espectadores posiblemente vayan un par d ellos más,pero sin opeles.
el forero kadetti16v tb irá segun me habia dicho y nada,este sabado a las 11. estaremos como clavos en el parking del haley de lalín.
pos alli estaremos, como un clavo, jajajaja,
Bueno pois eu tamén estarei alí co meu perolete podre!Vai quedar mal o lado de tanto apararato!!
P.d O meu amigo a ver se dá levantado!!!
ok, pues contamos contigo dezaracing, hasta el sabado compañero
Agora tense que apuntar maís xente!!!!
A ver esos Kadett, Corsa, Astra,,,,!!!
Bueno eu non podo ir por falta de capital e porque o coche non esta en condicions para facer tanto viaxe, estamos a espera de presuposto pra refacer todo o motor.
Pasadeo ben e eso si Kitade fotossssssssssssssssssssssssssssssss.
Salu2
Espero que teñas unha boa escusa por que senón perdiches moita credivilidade, fixeches a que xente de Coruña e de Vigo se desplazara a lalín para non estar presente, A min non me afectou moito pero Caza_tdi and Company tivolle que joder algo maís que a mín,Cita:
Iniciado por Iago Diaz
Moi ben chavalote!
P.D Nikko and Company haber si para aproxima en vez de levar a Pota, vou co meu colega no Astra jejeje, Moi boa a MAkinaria!
Saudos!
ome,como xa che dixen o viaxe inda asi non foi en balde,xa q por coñecer xente nova (ainda q neste caso só fora un,ti :D) e sana,xa o compensa.
o q si Iago non sei q pasou contigo,si o jueves e o viernes falei contigo e dicias q ias ir.levabas un mes chorando pola historia da KDD,e chega o día e non vas,solo vamos o señor q escribiu antes q min (q para mas inri estivo esperando 50min por nos,q viñamos da coruña,eso si q é ter peito) e os 4 q eramos nos,(3 da coruña mais un q viña a ver o q houbera,desde vigo...).como dixo un amigo meu: "estas quedadas las hacemos a diario en la puerta de mi casa"
un poquito de por favor eh,q esto fue una vergüenza...
O final enton, kedachedes volos 4 sós? vaia oh! a proxima vez habra que organizala con mais tempo, inda asi, que pena no haber ido.... pero o chollo e o chollo que lle imos facer..... de todas formas, alguna foto habera non???? Seguro que a Iago pasoulle algun imprevisto, non seria normal que a organizara, e logo non aparecera.
Salds
Non o dixen pero estou encantado de coñecervos sodes a ostia!E a verdade a ver se coincidimos nalgun rallye ok!Cita:
Iniciado por caza_tdi
moitos Saudos, Sodes a ostia in Person!!!
P.D Por ver semejante makinaria espero 1 ano carallo, oiches Nikko xa sabes se vendes eso non dudes en avisarme!
ola, supoño k vos estaredes preguntando cal foi a causa de k non acudise a kdd onte,conprendovos k estedes algo fastidiados pork a organizase, e estivese chamando a xente, para logo non ir. Eu xamais enganaria a xente nunha cousa destas, facendovos ir dende coruña, vigo, ou calkera parte de galicia para nada, xa que non e prato de gusto cruzarse media galicia ida e volta para non atopar a ninguen, sintoo de verdade. A razon pola que non puiden acudir a kdd foi por problema familiares de forza maior, por asi decilo,( o venres a tarde faleceu o meu avo) e como comprenderedes non era formal marchar todo o dia de festa. Supoño k todos estaredes fastidiados, pero credeme, k o mais fastidiado neste caso son eu, por vos facer ir, cos gastos k iso conleva, e mais por non poder acudir, sintoo de verdade,espero k non me gardedes rencor, e si algun dia decidides organizar outra contade conmigo k non hai cousa k mais me guste k xuntarse cunhos amigos e pasar un bo rato vendo e falando de coches, polo menos espero k os k fostedes o pasarades ven, veña recivide todos as miñas desculpas.
ola ke tal chamome kike e son de Ourense si fose no mes de Abril iria pero ahora non podo aparte de estudiar pola maña traballo pola tarde pero bueno para outra seguro q vou
saludos e pasadeo ben
VENGA!!! animaros que no todas son así....
el 15 de Abril en el MONTE DO GOZO en Santiago a las 10.00AM..
enlace clubopel:
http://www.clubopel.org/foro/viewtopic.php?p=76007#76007
CUANTOS MÁS MEJOR!!!
Hola,Soy de ferrol,Haber si se hace una prontito por aki en coruña o por ahi k aki en ferrol y naron hay mucha aficion por los coches y iba a dar gusto ver una pila de GSI rulando por ahi,,Jeje. Enga saludos
Radis.. en Veranito he de organizar aqui en Pontevedra una kedada RACING con diversiones varias y espero que asista todo aquel seguidor de la competición, todos los amantes del racing... ASI QUE YA ESTAS PASANDO LA BOLA POR AHÍ POR EL NORTE...
que bien se yo que sois muy "fiesteros"
ya avisré.. no habrá distinción de marcas..
NADIE SE ANIMA??????
HE ABIERTO UN POST PA QUE OS APUNTEIS!!!
http://www.clubgsispain.com/showthread.php?t=16761
ÁNIMO!!!!!!!!!!!!!
Como sabeis algunos acabo de comprar el astra hace unos dias.Soy de Coruña.
Pero no me va a dar tiempo a asistir todavia,estoy poniendolo fino para poder circular trankilamente,tengo unos pekeños problemas con el.Estoy seguro k para la proxima kedada en galicia puedo asistir sin problemas..Saludos, pasarlo bien y no os empacheis con esos platos xd.
La lista de esta quedada que es este finde el 15, está así a día 14 de abril... La mala suerte de algunos les impide asistir, jeje
Asistentes confirmados:
- opelilepo (1)...................Combo C Irmscher....................CLUBOPEL RES 2
- Cartman (1)...................Corsa A mk1 Gt ........................CLUBOPEL RES 1
- Guntin_tigra (2)..............Tigra ........................................CLUBOPEL RES 1
- Coupe1200 (6)...............Corsa A TR (2) y 2 Kadett 2.0 GSI(4) ......CLUBOPEL y CLUBGSI RES 1 y RES 1
- Radis (2)........................Astra GSI 2.0 16v .....................CLUBGSI RES 1
- Lareu(2) ....................... Corsa Rally .............................Comunidad Corsa RES 1
Asistentes potenciales:
- kadetti16v (1)..................Kadett 16v..........................ClubOpel
- Alikense..........................Corsa C 1.2 16v..................ClubOpel