PDA

Ver la versión completa : kdd gallega



Iago Diaz
05-01-06, 11:53
weno, como la cosa al final es anivel gallego he decidido habrir un nuevo post para confirmaciones sobre la kdd, espero ke se apunte mas gente, de momento stan:
debusy, cazatdi, capitan xterco, vantage, creo k kadetti 16v, y yo.
espero k se apunte alguien mas, la kdd se realizara en Lalin, el dia 21 de este mes, y el lugar de reunion sera en el aparcamiento del centro comercial haley, y desde alli decidiremos a donde ir. esperamos mas confirmaciones

Vantage
06-01-06, 01:25
Hola!!

Venga, a ver si se apunta mas gente para hacer una KDD wapa :D

capitan_xterco
06-01-06, 12:43
animadevos carallo

Iago Diaz
07-01-06, 01:20
vaya, pues parece k no se anima nadie mas, a ver esos gallegos del club, animarse a la kdd, venga, k kedais bastantes sin apuntaros... weno he de decir k a lo mejor hay k retrasar la kdd, por desgracia ayer una xica se comio la defensa trasera de mi corsa con su fiat punto, y tendre k dejarlo el lunes en la chapisteria, y ya sabeis como va el tema de los seguros y eso, k son mas lentos k el caballo del malo... cuento tenerlo para la kdd, me encargare de meterles prisa en el seguro y en la chapisteria para k lo hagan lo mas rapido posible, puesto k m hace falta para ir al kurro, y como no para la kdd jejeje! pero weno, si no esta a punto para ese dia tendremos k posponer la kdd alguna semana, espero k lo comprendais

Alen
08-01-06, 02:38
Ola Chicos! Pois eu haber se podo de momento contade conmigo, Son de 15Km de Lalín de Vila De Cruces, Si Podo sen falta vou, Xa vos Avisarei!
Saudos!

Iago Diaz
08-01-06, 02:45
bien, veo k ya se ha animado otro forero, encantado de contar contigo dezaracing, k no pare aki la cosa y se apunte mas gente, y mas modelos, jejeje que kitando mi corsa, creo k todos los demas son kadett, a ver si ase anima algun astra , k se k a vantage le haria ilusion, XD!!!

Alen
08-01-06, 03:08
A ver si tengo suerte y puedo llevar el Kadett y sino un Audi,Sino en la Bh que bajo michelines jejeje, A ver si animo a un colega que tiene un Astra Gsi y vamos los dos.

Vantage
08-01-06, 04:23
Pues a ver, que la gente se siga animando :D

Por cierto, tu convence a tu amigo, que me encantaria que me diese una vuelta en el astra :)

Iago Diaz
08-01-06, 15:46
cada dia somos mais!!!!!!!!!!! XD!!! bueno, d momento solo uno mas, pero la cosa se va animando, a ver esos gallegos con sus astras, donde os meteis??

DeBuSy
09-01-06, 12:49
Eso Eso vamos subiendo haber si se anima alguien mas, teniamos q poner un minimo de personas porque sino vamos a ser muy pocos.

PD:Niko tienes que dejarme probar eso jiji, joder como sale.

Salu2

CORSA_20SEH
09-01-06, 14:26
Una preguntita, sobre que hora seria?? dependiendo quiza me pueda apuntar yo tambien.


Salds

Iago Diaz
09-01-06, 15:06
pues la hora aun no la hemos decidido, yo creo k por la mañana estaria bien, a eso de las 11, para darle tiempo a la gente ke viva mas lejos de lalin, k os parece? y luego pos hasta la tarde o asi k opinais? bienvenido a la kdd corsa 20seh, ya somos dos corsas contra un imperio d kadett´s jejejeje, a ver esos astras , calibras y vectras, estan o no stan?

Alen
09-01-06, 23:35
Boas meus se vou eu o meu Amigo tamén vai, Eu non é seguro posto que vou ter unha comida un Sabado deste mes e teño que ir, pero de Momento contade con un Kadett 1.6 e un Astra Gsi 16v.
Moitos Saudos!:p

caza_tdi
10-01-06, 00:16
menos mal,cada vez somos mais,como no xabarín...:D

Anxo,tranquilo q xa cho deixarei sin fallo ;)

salu2!

caza_tdi
10-01-06, 00:17
bueno,da miña parte iríamos 2, 2 kadett´s 16v...

Iago Diaz
10-01-06, 00:43
veo k la cosa sigue adelante y me alegra, a ver si podemos contar contigo y con tu amigo dezaracing, por lo menos ya tenemos un astra gsi, y se de uno al k le haria ilusion k le llevaran a dar una vueltecita en el, verdad oscar? jejeje, lo mismo digo por ti caza tdi, esperamos contar con tu colega tambien,yo haber si lio tb a un colega k tiene un astra g sport, pero no es seguro todavia. Respecto a la hora de kdd, k os parece las 11 de la mañana?dad vuestra opinion

Iago Diaz
11-01-06, 01:13
os parece bien la hora?

capitan_xterco
12-01-06, 11:44
rapaces contade con un menos

sinistrototal de todo cando poida poño as fotos
vaia desfeita armei
pasadeo ben na quedada

Iago Diaz
12-01-06, 11:49
vaia. sintoo, capitan, ti stas ben? se estas ben o coche eo de menos, xa se arreglara, e si non pois comprase outro, o importante e que ti estes ben. Votarasete en falta na kdd, penso k ti animariala bastante. Veña un saudo e animo , k todo ten solucion

capitan_xterco
12-01-06, 13:05
si encontro a carroceria esta semana pa seman teñoo listo

eu estou de **** madre non sei como pero si xa veras as fotos

caza_tdi
12-01-06, 23:42
ainda q non o teñas listo teño jueco no meu coche para acercarte ata alí si queres,vale fenómeno?

un saludiño

o dia 21 é sabado?¿ e q o viernes é o meu cumpleanos e a chea do viernes vai ser mundialera :D non e por remoer,pero igual unha semaniña mais tarde nos viña millor a todos,e así poderíase apuntar mais xente,q viñera capi no seu kade si lle da tempo a telo listo...(o digo por decir algo,q non me dera conta do asunto do cumple)si non...habra q agardar o sabado pa encañar jejej

salu2

Alen
13-01-06, 00:05
capitan_xterco sinto moito! Hai que andar a modo!Eu haber si convenzo o colega este por que eu espero que non... pero o mellor e me imposible ir, Por certo este colega esta moi trallado e Dos gozofellos estos que facian carreiras na costa da Sal, e se espetaran nun astra Gsi, pero el se pode sen dubida pasa por alí.

Iago Diaz
13-01-06, 00:09
por retrasa a kdd unha semana non hay problema , ademais tendo en conta o k lle pasou a capitan, o meu k ainda estan empezando a arreglalo, e k ten k celebrar o cumpleanos caza tdi, creo k se podria retrasar unha semana a kdd, ala pa o sabado 28 diste mes, ou se preferides para o primeiro fin de semana de febreiro, k seria o 4 ,agora esta a vosa eleccion, a min venme ben calquer fin de semana. A ver se rematan pronto o meu neno , k xa empezo a ter mono de conduccion, jajajajaja

capitan_xterco
13-01-06, 10:28
ejem ejem

coidado coas tajeas compañeiros...

Iago Diaz
13-01-06, 15:54
animo capi, todo ten solucion, o importante e k esteas ti ben,veña, k eso planchamolo un pouco e marchanlle as enrugas todas, sorte coa reparacion, e esperamos terte na kdd.

chuflas
13-01-06, 21:47
menuda ostia macho.vaya ****don. a ver si kon 4 mazazos se arregla o se hace algo.

chuflas
13-01-06, 21:53
akabo de ver las fotos en el otro post y puf. gorda e. mira en www.elcero.com k de vez en kaundo suele salir algun 16 kon el motor jodido y barato mas o menos.

caza_tdi
13-01-06, 22:08
Dezaracing es amigo de Fernando? :D

mi ma,eso si k é darlle brasa a un coche :D:D:D ainda ten o kadet? dixeronme q tiña un 309 gti ahora,xa fai un tempo q non ando por aquela zona.

salu2

DeBuSy
13-01-06, 22:38
Por mi no hay problema , mejor creo q aun seria para febrero, haber si para aquella tengo el motor echo, porque ahora mismo no anda nada de nada.
Capitan _Xterco lo siento tio, esperemos que para cuando se la kdd estea listo, si no coges esa carroceria dime donde esta y el precio si lo sabes, ando buscando una para ir montando algo Gordito(puede que con turbo jijiji)por cierto yo tengo dos llantas de esas en blanco, si las kieres avisame y hablamos de un precio, estan en blanco.

Salu2

Alen
13-01-06, 23:44
Dezaracing es amigo de Fernando? :D

mi ma,eso si k é darlle brasa a un coche :D:D:D ainda ten o kadet? dixeronme q tiña un 309 gti ahora,xa fai un tempo q non ando por aquela zona.

salu2

Pois si xa me ten falado moito de ese tal Fernando jejeje,non sei pero me parece que aínda ten o Kadett, pero con todo outro colega comprouse un 309Gti pero vai de camiño a un M3 e así si que vai temblar o ministerio....Eu sei que o chaval que ten o 309 e pequeno e ademais ten tatuado o pajaro loco (simbolo dos Gozofellos).
Saudos!
P.D Moito Animo Capitan!

Vantage
15-01-06, 02:12
Hola!!

Despues de unos dias ausentes venia al post diciendo que yo el 21 me iba a ser casi imposible quedar con vosotros...
Pero viendo que se va a cambiar la fecha, por mi parte me parece bien :)

------

Como dicen por aqui, suerte que no te hay pasado nada, por que el golpe por la foto que se ve aun fue grande de *******...

Iago Diaz
16-01-06, 00:30
wenas a todos de novo, pois vendo como esta o panorama, o mellor e deixar a kdd para mais tarde, eu penso, se vos ven ben a todos, celebrala o primeiro fin de semana de febreiro, o sabado dia 4, k vos parece? se alguien non pode ponse outro dia, o dia 4 estaria ben, vos decidides, dia e hora. animo a capitan xterco, espero k logo atopes solucion o problema, seria unha pena perder ese motor, se keres podo mirar por ourense a ver se atopo algun kadett gsi k se venda , se a ti che parece ben, aki me tes para o k sea compañeiro, k non podes faltar a kdd,

caza_tdi
16-01-06, 00:44
a ver si é o ultimo aprazamento porq uns polos outros :D...

Iago Diaz
17-01-06, 00:56
hai vos keda o cartel da kdd, non ten data, pork inda non esta completamente decidida, d momento esta para o 4 d febreiro. (o k fan algunhos cando estan aburridos XD!!!!!)

Iago Diaz
20-01-06, 00:08
a ver compañeros!!!, andais desaparecidos o k? k esta esto muy parado, a ver si se nos va a morir l kdd ahora k esta casi todo exo, tenemos k konocernos el "comando gallego" XD!!!!!!!!!!

Alen
21-01-06, 01:10
Jejejeje, hai que poñer data senón........

caza_tdi
21-01-06, 13:19
q pasa gente

pois eu xa lle comentei a varios o da kedada para o dia catro de febrero.e da miña parte vamos fijos 3 kadet jamematen, e onte estiven co forero kadetti16v e tamen se apunta.veña,o q si q temos q facer e deixar esa data como posta e nada, intentar reunir a maior cantidad d xente posible.

e hora...pois a unha hora prudente,nin moi cedo nin moi tarde no?¿
podiamos mirar de comer xuntos si vai a cousa ben tamen.contestaZ

saludos

DeBuSy
21-01-06, 22:26
Pois a miña asistencia esta en preigo por falta de capital, ultimamente andamos moi mal de capitale non estan as cousas para facer moitos viaxes, de momento non podo ir, estou a espera de que me confirmen a compra de unha etapa de potencia que teña, se a vendo antes da data tede por seguro que vou, pero de momento a cousa esta muy muy chunga.
Bueno nada mais, espero poder estar ali, pero xa se sabe que cando non hay non hay.

Salu2

Iago Diaz
23-01-06, 01:03
pois enton a cousa keda para o dia 4 definitivamente. espero k cantos mais vaimos mellor, respecto a hora, eu penso k poderiamos kdar sobre eso das 11 da maña, k vos parece? o lugar segue sendo o mismo k xa tiñamos planeado, o aparcamento do centro comercial onde esta o haley, en Lalin. veña, un saudo e a empezar a tachar os dias k faltan no almanake

pasalo ben tropa

Kadetti16V
23-01-06, 21:53
veña animarse q parece q non somos moitos.

Iago Diaz
23-01-06, 23:53
veña animarse q parece q non somos moitos. jejeje, parece k d momento non somos moitos, non, pero somos os k estamos, paerece k non hay mais galegos...

caza_tdi
26-01-06, 23:48
pois a min persoalmente pareceme unha hora boa.asiq...si os demais non tedes inconvenientes xa quedamos asi ;)

dentro de unha semaniña e un par de dias no parking do haley de Lalín.

Alen
26-01-06, 23:54
Eu irei é estarei alí unha hora ou así posto que os Sabados teño a axenda ocupada pero o caso é ir!A ver se o meu amigo vai por maís tempo!

Iago Diaz
26-01-06, 23:54
jejejejeje!!! empeza a conta atras...

Iago Diaz
31-01-06, 13:41
esta esto algo parado, ya va kdando menos para poder disfrutar el sabado de la mini kdd k hemos organizado, ya me tarda el momento de veros a todos con vuestras maquinas, jejeje, cuantos estamos confirmados? es hora de hacer recuento, comienzo yo, espero no ser la unica confirmacion, jajajajaja
kdd galega, confirmados:
*Iago diaz (ourense)
*...
*...
*...
*...
*...
*...
*...
*...

CORSA_20SEH
01-02-06, 14:28
Bueno tios, yo finalmente me tendre que tirar del barco, ya que el savado de mañana tengo que currar, y de todas formas no tengo el coche en condicones optimas, cosa que ajaria mi cara de verguenza, jejeje y tendria q ir con el de mi madre. Espero que en otra, m cuadre mejor, y pueda ir asta ai.

Salds

caza_tdi
01-02-06, 15:32
*yo
*un amigo mio (kadett 16v)
*otro,mas bien conocido (kadett gsi)

y de espectadores posiblemente vayan un par d ellos más,pero sin opeles.

el forero kadetti16v tb irá segun me habia dicho y nada,este sabado a las 11. estaremos como clavos en el parking del haley de lalín.

Iago Diaz
01-02-06, 20:35
pos alli estaremos, como un clavo, jajajaja,

Alen
02-02-06, 22:58
Bueno pois eu tamén estarei alí co meu perolete podre!Vai quedar mal o lado de tanto apararato!!
P.d O meu amigo a ver se dá levantado!!!

Iago Diaz
02-02-06, 23:49
ok, pues contamos contigo dezaracing, hasta el sabado compañero

Alen
03-02-06, 18:40
Agora tense que apuntar maís xente!!!!
A ver esos Kadett, Corsa, Astra,,,,!!!

DeBuSy
03-02-06, 22:45
Bueno eu non podo ir por falta de capital e porque o coche non esta en condicions para facer tanto viaxe, estamos a espera de presuposto pra refacer todo o motor.
Pasadeo ben e eso si Kitade fotossssssssssssssssssssssssssssssss.

Salu2

Alen
04-02-06, 20:34
pos alli estaremos, como un clavo, jajajaja,
Espero que teñas unha boa escusa por que senón perdiches moita credivilidade, fixeches a que xente de Coruña e de Vigo se desplazara a lalín para non estar presente, A min non me afectou moito pero Caza_tdi and Company tivolle que joder algo maís que a mín,
Moi ben chavalote!
P.D Nikko and Company haber si para aproxima en vez de levar a Pota, vou co meu colega no Astra jejeje, Moi boa a MAkinaria!
Saudos!

caza_tdi
05-02-06, 01:46
ome,como xa che dixen o viaxe inda asi non foi en balde,xa q por coñecer xente nova (ainda q neste caso só fora un,ti :D) e sana,xa o compensa.

o q si Iago non sei q pasou contigo,si o jueves e o viernes falei contigo e dicias q ias ir.levabas un mes chorando pola historia da KDD,e chega o día e non vas,solo vamos o señor q escribiu antes q min (q para mas inri estivo esperando 50min por nos,q viñamos da coruña,eso si q é ter peito) e os 4 q eramos nos,(3 da coruña mais un q viña a ver o q houbera,desde vigo...).como dixo un amigo meu: "estas quedadas las hacemos a diario en la puerta de mi casa"

un poquito de por favor eh,q esto fue una vergüenza...

CORSA_20SEH
05-02-06, 01:57
O final enton, kedachedes volos 4 sós? vaia oh! a proxima vez habra que organizala con mais tempo, inda asi, que pena no haber ido.... pero o chollo e o chollo que lle imos facer..... de todas formas, alguna foto habera non???? Seguro que a Iago pasoulle algun imprevisto, non seria normal que a organizara, e logo non aparecera.


Salds

Alen
05-02-06, 06:00
ome,como xa che dixen o viaxe inda asi non foi en balde,xa q por coñecer xente nova (ainda q neste caso só fora un,ti :D) e sana,xa o compensa.

o q si Iago non sei q pasou contigo,si o jueves e o viernes falei contigo e dicias q ias ir.levabas un mes chorando pola historia da KDD,e chega o día e non vas,solo vamos o señor q escribiu antes q min (q para mas inri estivo esperando 50min por nos,q viñamos da coruña,eso si q é ter peito) e os 4 q eramos nos,(3 da coruña mais un q viña a ver o q houbera,desde vigo...).como dixo un amigo meu: "estas quedadas las hacemos a diario en la puerta de mi casa"

un poquito de por favor eh,q esto fue una vergüenza...
Non o dixen pero estou encantado de coñecervos sodes a ostia!E a verdade a ver se coincidimos nalgun rallye ok!
moitos Saudos, Sodes a ostia in Person!!!
P.D Por ver semejante makinaria espero 1 ano carallo, oiches Nikko xa sabes se vendes eso non dudes en avisarme!

Iago Diaz
05-02-06, 11:24
ola, supoño k vos estaredes preguntando cal foi a causa de k non acudise a kdd onte,conprendovos k estedes algo fastidiados pork a organizase, e estivese chamando a xente, para logo non ir. Eu xamais enganaria a xente nunha cousa destas, facendovos ir dende coruña, vigo, ou calkera parte de galicia para nada, xa que non e prato de gusto cruzarse media galicia ida e volta para non atopar a ninguen, sintoo de verdade. A razon pola que non puiden acudir a kdd foi por problema familiares de forza maior, por asi decilo,( o venres a tarde faleceu o meu avo) e como comprenderedes non era formal marchar todo o dia de festa. Supoño k todos estaredes fastidiados, pero credeme, k o mais fastidiado neste caso son eu, por vos facer ir, cos gastos k iso conleva, e mais por non poder acudir, sintoo de verdade,espero k non me gardedes rencor, e si algun dia decidides organizar outra contade conmigo k non hai cousa k mais me guste k xuntarse cunhos amigos e pasar un bo rato vendo e falando de coches, polo menos espero k os k fostedes o pasarades ven, veña recivide todos as miñas desculpas.

kike
15-03-06, 09:04
ola ke tal chamome kike e son de Ourense si fose no mes de Abril iria pero ahora non podo aparte de estudiar pola maña traballo pola tarde pero bueno para outra seguro q vou
saludos e pasadeo ben

Coupe1200
23-03-06, 19:58
VENGA!!! animaros que no todas son así....

el 15 de Abril en el MONTE DO GOZO en Santiago a las 10.00AM..

enlace clubopel:
http://www.clubopel.org/foro/viewtopic.php?p=76007#76007 (http://www.clubopel.org/foro/viewtopic.php?p=76007#76007)

CUANTOS MÁS MEJOR!!!

RaDiS
23-03-06, 22:41
Hola,Soy de ferrol,Haber si se hace una prontito por aki en coruña o por ahi k aki en ferrol y naron hay mucha aficion por los coches y iba a dar gusto ver una pila de GSI rulando por ahi,,Jeje. Enga saludos

Coupe1200
25-03-06, 02:38
Radis.. en Veranito he de organizar aqui en Pontevedra una kedada RACING con diversiones varias y espero que asista todo aquel seguidor de la competición, todos los amantes del racing... ASI QUE YA ESTAS PASANDO LA BOLA POR AHÍ POR EL NORTE...

que bien se yo que sois muy "fiesteros"

ya avisré.. no habrá distinción de marcas..

Coupe1200
04-04-06, 17:12
NADIE SE ANIMA??????



HE ABIERTO UN POST PA QUE OS APUNTEIS!!!

http://www.clubgsispain.com/showthread.php?t=16761 (http://www.clubgsispain.com/showthread.php?t=16761)

ÁNIMO!!!!!!!!!!!!!

Farry_SB
08-04-06, 23:11
Como sabeis algunos acabo de comprar el astra hace unos dias.Soy de Coruña.
Pero no me va a dar tiempo a asistir todavia,estoy poniendolo fino para poder circular trankilamente,tengo unos pekeños problemas con el.Estoy seguro k para la proxima kedada en galicia puedo asistir sin problemas..Saludos, pasarlo bien y no os empacheis con esos platos xd.

Coupe1200
12-04-06, 13:41
La lista de esta quedada que es este finde el 15, está así a día 14 de abril... La mala suerte de algunos les impide asistir, jeje

Asistentes confirmados:
- opelilepo (1)...................Combo C Irmscher....................CLUBOPEL RES 2
- Cartman (1)...................Corsa A mk1 Gt ........................CLUBOPEL RES 1
- Guntin_tigra (2)..............Tigra ........................................CLUBOPEL RES 1
- Coupe1200 (6)...............Corsa A TR (2) y 2 Kadett 2.0 GSI(4) ......CLUBOPEL y CLUBGSI RES 1 y RES 1
- Radis (2)........................Astra GSI 2.0 16v .....................CLUBGSI RES 1
- Lareu(2) ....................... Corsa Rally .............................Comunidad Corsa RES 1

Asistentes potenciales:
- kadetti16v (1)..................Kadett 16v..........................ClubOpel
- Alikense..........................Corsa C 1.2 16v..................ClubOpel